Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Media

Haluk Kurcer: Kanal D este o televiziune de succes

Autor: |

Televiziunea Kanal D este de 9 ani pe piaţa media din România şi rămâne în topul televiziunilor, în funcţie de audienţe, cu o cotă de piaţă de 8,6% în 2015, faţă de 1,8% cât era în 2007. Haluk Kurcer, preşedintele Kanal D şi membru Executiv al Consiliului de Administraţie Dogan Media International, spune că au fost decizii radicale care au generat succesul postului.

Capital: De 1 martie împliniţi 9 ani pe piaţa media din România şi în ultimii ani v-aţi poziţionat în top 3 televiziuni din ţară. Care sunt cele mai importante strategii de business care au determinat această poziţionare într-un mediu foarte concurenţial?

Haluk Kurcer: Kanal D este o televiziune de succes care are la bază principii de business solide, iar cifrele de audienţe şi cele de vânzări ne arată că deciziile luate de-a lungul timpului în ceea ce priveşte politica noastră de programe au fost inspirate. Vă dau un exemplu referitor la acest an: Kanal D este staţia generalistă cu cea mai mare creştere de la începutul anului până în prezent.

Strategia noastră de business principală o reprezintă atenţia acordată beneficiarului nostru direct – publicul. Succesul Kanal D este rezultatul eforturilor susţinute ale unei echipe foarte închegate, creative, aflate într-o relaţie de empatie cu publicul staţiei. Un alt element esenţial în succesul nostru este că nu am încercat să copiem pe nimeni, ci, dimpotrivă, am reuşit să fim trendsetteri în ceea ce priveşte televiziunea din România. Am adus primii seriale turceşti de calitate care au înregistrat şi înregistrează audienţe record, ştirile Kanal D au venit cu subiecte în care o categorie foarte largă de români se regăsesc, suntem primii care au introdus componenta socială în economia unui late night show, în „WOWBiz“, iar exemplele pot continua. Nu ne-a fost niciodată teamă să luăm decizii care pot părea radicale. De exemplu, cu un prezentator nou din toamnă, show-ul „Roata Norocului“ continuă să rămână în preferinţele telespectatorilor şi să câştige tot mai mulţi fani.

Capital: Sunteţi parte a celui mai influent grup media din Turcia. Ce au în comun Kanal D România şi Kanal D Turcia? Ce vă diferenţiază?

Haluk Kurcer: Kanal D România şi Kanal D Turcia au în comun respectul public şi dorinţa de a-i oferi programe de divertisment de calitate pentru întrega familie, o alternativă la petrecerea timpului liber. Atât telespectatorii români, cât şi cei turci au în comun apetitul pentru emisiuni de divertisment, serialele turceşti şi reality show-uri. Ne diferenţiază însă nivelul investiţiilor pe care le facem în programele difuzate. Piaţa de publicitate TV din România însumează jumătate din ceea ce înseamnă business-ul media al Dogan Group în Turcia.

Capital: De la începutul anului 2016 audienţele indică o poziţionare a Kanal D pe locul doi în Prime Time. Ce modificări în grila dumneavoastră au determinat această creştere şi care este strategia de menţinere a acestei poziţii în continuare?

Haluk Kurcer: La începutul acestui an am decis să ne concentrăm mai mult pe componenta socială şi să acordăm un spaţiu mai mare rezolvării problemelor grave cu care se confruntă oamenii. În cadrul late night show-ului „WOWBiz“ au fost schimbate destinele unor întregi familii şi pentru noi acest aspect este foarte important. De asemenea, în fiecare ediţie a show-ului concurs „Roata Norocului“, o vedetă participă pentru a veni în sprijinul unor copii aflaţi în situaţii limită. De asemenea, Christian Sabbagh face totul pentru a descuraja fenomenul infracţional din România, la „Sabbagh în acţiune“. Acestea sunt programe prin care ne propunem să schimbăm în bine viaţa celor ce ne privesc zi de zi, iar audienţele înregistrate demonstrează că oamenii sunt interesaţi de astfel de emisiuni.

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro