Primul pas în proiectul denumit Festival a fost făcut în 2008 prin demolarea fostelor hale Simerom, de lângă Podul Gării din Sibiu. La acea dată, investitorii intenţionau să ridice un mall care ar fi costat 120 mil. euro. În noua variantă, mallul sibian va avea o suprafaţă închiriabilă de 42.000 mp împărţită la 160 de magazine şi implică o investiţie de circa 70 mil. euro. Data de inaugurare a mallului a fost stabilită pentru a doua parte a anului 2018. 

Familia Tănăsoiu a obţinut Planul Urbanistic Zonal la finalul lunii iunie şi a desemnat compania de consultanţă imobiliară DTZ Echinox drept consultant exclusiv pentru închirierea proiectului. De arhitectura mallului se va ocupa firma Chapman Taylor. 

„Prin obținerea PUZ-ului, am facut un nou pas important în dezvoltarea proiectului Festival Shopping Center, un mall prin care ne propunem să dăm o nouă dimensiune experienței de shopping și petrecere a timpului liber pentru sibieni și vizitatorii orașului“, a declarat Daniel Tănăsoiu, unul dintre acţionarii Primavera Development.

Acesta ar fi primul mall din Sibiu, oraş care mai dispune de parcul de retail Shopping City Sibiu cumpărat recent de NEPI pentru 110 mil. euro.

Familia Tănăsoiu, prezentă în ultima ediţie a Top 300 Capital cu o avere estimată la 30-33 mil. euro, este cunoscută pentru vânzarea parcului de afaceri S-Park din zona Piaţa Presei Libere pentru 100 mil. euro către austriecii de la Immofinanz.

Compania are în diferiete etape de dezvoltare un proiect rezidenţial în nordul Bucureştiului şi încă două clădiri de birouri tot în Capitală. În 2014, familia Tănăsoiu a vândut către Mega Image terenul pe care belgienii şi-au construit supermarketul din Piaţa Sudului, în plus a încasat circa 6 mil. euro pentru sediul companiei Danone din Colentina.