Astfel, prin lansarea formatului de magazine Shop&Go, cu o suprafață de vânzare de dimensiuni reduse, retailerul pătrunde și mai mult pe segmentul de proximitate.

Aceste magazine funcționează în sistem de parteneriat, printr-un contract de agent și oferă posibilitatea celor care vor să devină antreprenori să își dezvolte o afacere, susținută de experiența retailerului.

La finalul anului trecut, compania, care face parte din Ahold Delhaize Group, s-a apropiat de peagul de 600 de magazine, în prezent rețeaua numărând un total de 623 magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara şi alte oraşe.

Anul trecut, retailerul a lansat și propriul supermarket online. ”Am lansat propriul nostru supermarket online, care ne va susţine şi mai mult în strategia de a fi aproape de clienţii noştri”, a declarat​ atunci​ Adrian Nicolaescu, VP Marketing Mega Image.

Piața românească de retail alimentar este foarte dinamică, în ultimii ani fiind create mii de locuri de muncă în sute de mii de metri pătraţi de spaţii. Cei mai mari jucători au pus la punct proiecte care au rivalizat cu cele dezvoltate în ţările punternic industrializate din Europa de Vest. Iar planurile lor s-au concentrat atât pe oraşele mari, cât şi pe oraşele mici şi mijlocii, acolo unde este, încă, spaţiu şi loc pentru dezvoltare.

Kaufland, Carrefour, Auchan sau Profi se află printre brandurile care concurează puternic cu Mega Image.