PUBLICAȚIILE NOASTRE:
SE INTAMPLA ACUM!

IT & C

Cum face eMAG bani cu produsele altora. A ajuns la 1.000 de magazine

Autor: Daniel Bob | luni, 29 februarie 2016 | 6 Comentarii

eMAG Marketplace a înregistrat o creștere importantă, atingând în luna februarie pragul de 1.000 de magazine partenere. Oferta eMAG conține în prezent 13.000 de branduri și 1.100 de categorii listate, care acoperă o gamă largă de produse de la telefoane, electronice, electrocasnice la jucării, produse de casă și gradină, mobilă și cosmetice, de la produse de îngrijire personală la articole de sportive.

eMAG este, astfel, destinația de informare și cumpărături online preferată de români și cel mai mare mall din România, cu un trafic lunar de 20 de milioane de vizite, mai mare decât traficul cumulat, într-o lună, al celor mai mari 10 mall-uri din România.

„eMAG a devenit un centru comercial în care am oferit posibilitatea altor retaileri să vândă către clienți, prin platforma Marketplace. Este o direcție principală de creștere pentru noi și are efecte pe două planuri: diversifică experiența de cumpărare pentru clienți care găsesc la eMAG aproape orice și dezvoltă piața de ecommerce din România atât ca volum, cât și prin standarde înalte de servicii”, a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.

„Fie că vorbim despre producători sau afaceri antreprenoriale, Marketplace este cel mai simplu și rapid mod prin care orice business își poate promova online produsele către cea mai mare comunitate de shopping din România. Mai mult, prin Marketplace, orice afacere își poate extinde modelul de business de la B2B la B2C”, adaugă Florin Filote director eMAG Marketplace.

Clienții pot achiziționa din Marketplace o gamă largă de produse, atât de la companii românești, cât și internaționale. Printre brandurile autohtone se regăsesc F64 (magazin dedicat pasionaților de fotografie), Mobexpert (lider pe piața de mobilier din România), Cărturești (concept store de carte și produse de papetărie), Otter (încălțăminte premium), Optiplaza (rețea de magazine de optică), Flori de Lux (florărie online), Mirano (produse de voiaj), Arsis (distribuitor de telefoane și accesorii), RoGroup (accesorii auto, anvelope și instalații GPL) sau Fares (remedii naturiste). Portofoliul Marketplace de branduri internaționale cuprinde companii precum Franke, Gorenje și Miele (electrocasnice și accesorii pentru baie și bucătărie), Marionnaud (lanț de parfumerii), Hervis Sports (îmbrăcăminte și echipament sportiv), Giant (biciclete) sau Meli Melo (bijuterii și accesorii fashion).

În prezent, comenzile realizate de clienți pentru partenerii din Marketplace reprezintă 25% din vânzările generate de platforma eMAG. În următorii cinci ani, magazinele partenere vor genera peste jumătate din valoarea comenzilor cumulate ale eMAG.

În 2015, investițiile în eMAG în Marketplace au depășit 2 milioane de euro și s-au concentrat pe achiziția de hardware și dezvoltarea platformei pentru integrarea rapidă a magazinelor partenere. În fiecare lună, echipa Marketplace analizează potențiali parteneri, urmând ca aproximativ 85% dintre aceștia să își listeze produsele. În medie, 100 de noi parteneri vin pe eMAG în fiecare lună.

Construită asemenea unui mall, platforma Marketplace oferă posibilitatea fiecărui magazin partener să își stabilească singur condițiile comerciale, taxele de livrare, politica si taxele de retur, dar și prețurile, atât timp cât asigură clienților aceleași standarde de calitate cu care s-au obișnuit la eMAG.



SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul
contului de facebook. DETALII >>

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul
contului de facebook. DETALII >>

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.