Fiecare dintre cei 25 de interni a fost ghidat de către un mentor pe toată perioada activității, iar 20 dintre aceștia vor lucra în continuare în cadrul companiei, pe poziții full-time și part-time. Dintre cei 20 de studenți, 11 au ocupat poziții în echipele de Software Development din București, Craiova și Iași, 3 au fost angajați în departamentul de Web&MobilePlatform și câte unul în echipele de Commercial, Marketplace Platform, Finance, Marketing, International Development și Legal.

Internii au participat la un program intensiv de dezvoltare prin întâlniri dedicate cu specialiști din cadrul companiei pe subiecte tehnice, workshop-uri aplicate pregătite de echipa People cu rolul de a-i ajuta să înțeleagă ce înseamnă un proces de dezvoltare și cum monitorizează un obiectiv de învățare,  precum și o sesiune dedicată cu Iulian Stanciu, CEO eMAG, de la care au aflat mai multe despre provocările business-ului.

Echipa grupului eMAG (care include alături de eMAG şi Conversion, PC Garage, Depanero şi FashionDays) însuma 3.822 oameni în luna mai a acestui an.