Financial Times citează un purtător de cuvânt al Vodafone care a confirmat decizia. Vodafone a plătit anual 75 milioane de dolari ca parte a acordului cu McLaren, care a început în 2007.

Compania britanică de telefonie a explicat că decizia nu a fost luată din cauza preţului iar o sumă similară urmează să fie alocată unei noi strategii globale de branding, a anunţat Financial Times.

Operatorul de telefonie mobilă îşi va crea propria sa platformă de marketing care va sponsoriza mai mult evenimente locale.

Veniturile totale ale Vodafone au înregistrat în trimestrul patru din 2012 o scădere de 2%, la 11,4 miliarde de lire sterline (17,4 miliarde de dolari).

Numărul clienţilor Vodafone România a crescut cu 247.847 în trimestrul al treilea al anului financiar încheiat la 31 decembrie 2012, comparativ cu trimestrul precedent, compania înregistrând, la 31 decembrie, 8.122.067 de clienţi. În perioada 1 octombrie – 31 decembrie 2012, Vodafone România a înregistrat o creştere a veniturilor totale din date cu 27% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior şi cu 8,6% faţă de trimestrul precedent.

Vodafone este unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, în ce priveşte veniturile, cu aproximativ 403 milioane de clienţi în întreaga lume, la 31 decembrie 2012. Vodafone are divizii în 30 de ţări de pe cinci continente şi peste 50 de reţele partenere în întreaga lume.
SURSA: Agerpres