USR a venit cu o propunere pentru șefia Radioului Public. A fost producător pentru BBC România

Este vorba despre Liviu Popescu, fost producător BBC România și TVR, spun surse politice pentru g4media.ro.

În urma acestor informații, Liviu Popescu a fost contactat de către sursa anterior menționată și a precizat că dacă este nevoie de experiența sa, va face acest lucru.

”Dacă este nevoie de experiența mea editorială și managerială pentru a aduce niște instituții media publice în prezent, știu, pot și vreau să fac acest lucru”, a declarat pentru G4Media.ro Liviu Popescu.

Experiența lui Liviu Popescu

Acesta are o experiență de 17 ani în media și a fost producător BBC România la Londra între 1999 – 2002, după care a lucrat ca editor de știri la Prima TV, Realitatea și Televiziunea Publică. La TVR a fost timp de un an de zile redactor-șef, iar ulterior s-a ocupat de procesul de digitalizare a știrilor din televiziunea publică.

Acum, Liviu Popescu activează în mediul privat și are o firmă de consultanță în comunicare strategică.

De ce se caută un nou om pentru șefia Radioului Public

Amintim că actualul șef al Societății Române de Radiodifuziune, Georgică Severin a fost implicat în numeroase scandaluri de la instalarea sa în funcție, în toamna lui 2017, transmite Radio Europa Liberă.

În luna ianuarie a acestui an, Federaţia Naţională a Sindicatelor din Cultură şi Presă CulturMedia a cerut Parlamentului demiterea acestuia din cauza raportului Curții de Conturi pentru anul 2018. Printre neregulile semnalate, una se referă la faptul că președintele director general al SRR a încasat un salariu mai mare decât prevede legea.

Raportul Curții de Conturi pentru 2019 a scos la iveală „deficiențe privind ținerea și conducerea evidenței contabile, încasarea veniturilor din vânzarea spațiului publicitar și efectuarea cheltuielilor”.

În Raportul trimis Parlamentului pentru anul 2019, conducerea Radioului Public se laudă cu activitatea desfășurată.

„Societatea Română de Radiodifuziune a continuat și în anul 2019 să-și mențină standardele profesionale și audiența, bazate pe promovarea unui jurnalism de calitate, pe corectitudine, echidistanță și diversitate”, se precizează în raportul de activitate pe 2019.

Sursă foto: Dreamstime