Vitapur are în momentul de faţă o reţea proprie de aproximativ 90 de magazine în centre comerciale şi galerii din Slovenia, Croaţia, Muntenegru, Serbia, Bosnia şi Herţegovina şi Austria, primul magazin de pe piaţa din România locală urmând a fi inaugurat în luna august a acestui an.

Pe lângă brandul Vitapur, care dă numele companiei, în portofoliul retailerului se mai regăsesc mărcile Vitapur Family, Hitex (cu o vechime de 25 ani), Rosmarino, Scandinavia, 4kiddo şi Svilanit (cu o vechime de 80 de ani), o parte din produsele realizate sub aceste mărci fiind comercializate şi în marile reţele de supermarketuri şi hipermarketuri.

Tranzacţia de închiriere a spaţiului Vitapur din Mega Mall a fost intermediată de Cushman & Wakefield Echinox.

Vitapur intenţionează să se extindă mai întâi în Bucureşti, iar apoi în marile oraşe din ţară, magazinele companiei având suprafeţe cuprinse între 120 şi 190 de metri pătraţi.

„Planul strategic include deschiderea a cel puţin 19 magazine Vitapur în următorii 3 ani pe teritoriul României”, a declarat Andrej Podgorsek, managing director Ad Vita Group. (Sursa: Agerpres)