Fie că este vorba despre giganţi mondiali cu operaţiuni în toată lumea, sau de mici business-uri aflate la început de drum, când situaţia economică globală este nefavorabilă o simplă idee poate face diferenţa dintre pierderi şi profit.
Citeşte şi Ce modele pregăteşte Dacia: coupe sport cu două locuri, mini de 5.000 euro şi un papuc GALERIE FOTO
Springwise.com, un site cu ştiri de business din toată lumea, a realizat un clasament al celor mai bune idei de afaceri din 2012, care s-ar putea pune în aplicare cu succes şi anul acesta.
Like-urile de pe Facebook afişate în magazine
Cunoscutul lanţ de magazine de fashion C&A a decis anul trecut că ar trebui să rupă cumva bariera dintre mediul online, unde promovarea a devenit mult mai facilă şi mediul offline. Aşa că, din primăvară, a început să afişeze în magazinele din Brazilia, pe lângă preţul produsului şi numărul de like-uri pe care acesta le-a adunat pe pagina de Facebook. Display-ul pe care este afişat numărul de like-uri pentru un articol vestimentar este situat pe umeraş, iar cifrele ce indică voturile se schimbă în mod real, în funcţie de reacţiile de e pagina de socializare a retailerului. Vezi alte idei inedite de business pentru 2013 pe economica.net