Brandul tIMOn a apărut pe piaţă odată cu prima ediţie a târgului imobiliar cu acelaşi nume, desfăşurată în martie 2007. În trei ani, cele 16 ediţii desfăşurate au adunat circa 150.000 de vizitatori, şi au asigurat vînzarea a câtorva mii  de locuinţe şi zeci de mii de vizionări ale locuinţelor prezentate de dezvoltatori.

Deşi desfăşurată într-o perioadă nu tocmai propice a pieţei rezidenţiale, ultima ediţie a târgului imobiliar tIMOn din martie a reuşit să contabilizeze 24 de tranzacţii cu locuinţe expuse la târg.

Preţurile locuinţelor prezentate au fost cuprinse între 39.000 de euro şi 800.000 euro, numărul total de unităţi expuse de cei 60 de dezvoltatori fiind de 8.000, cifră ce reprezintă 80% din numărul de locuinţe noi aflate la vânzare în Capitală.

„Nimeni nu-şi face iluzii că piaţa îşi va reveni peste noapte, dar ca să apară o relansare toţi cei care activează în imobiliare trebuie să depună eforturi, ca publicul să-şi recapete încrederea pierdută pe bună dreptate. Ultima ediţie a tIMOn a demonstrat că dacă îţi faci treaba corect, oamenii nu te ocolesc, dovadă fiind recordul de vizitatori care ne-au călcat pragul în cele patru zile ale evenimentului”, declară Vlad Vlăsceanu, director al tIMOn.

Aproximativ 3000 de vizitatori au efectuat vizionări ale apartamentelor prezentate în cadrul evenimentului.
tIMOn din martie a fost cel mai scump târg imobiliar derulat până acum, bugetul evenimentului fiind de peste 500.000 de euro. Următoarele ediţii ale evenimentului imobiliar se vor derula între 16 şi 19 septembrie şi  în intervalul 2-5 decembrie 2010.