Agentia THE PRACTICE, parte a grupului de comunicare Leo Burnett România coordonează contul de relaţii publice al WESTHOUSE GROUP, companie care activează în domeniul imobiliar. Agentia va oferi servicii de PR pentru comunicarea corporativă şi a proiectelor imobiliare dezvoltate de companie.

In prima faza, The Practice a elaborat strategia de comunicare corporativă a WESTHOUSE GROUP şi s-a ocupat de primul proiect: lansarea oficială a companiei pe piaţa românească. Evenimentul a fost realizat in colaborare de agentia de PR si de agentia de advertising United, responsabila de logistica. 

WESTHOUSE GROUP este cea de a doua companie de pe piaţa de real estate pentru care THE PRACTICE oferă consultanţă în relaţii publice, agenţia câştigând în luna august contul de comunicare al unui alt jucător important din această piaţă – Plaza Centers. Agenţia îşi propune să îşi dezvolte în continuare expertiza în domeniul imobiliar pentru a oferi asistenţă profesionistă companiilor din această industrie şi pentru a-şi dezvolta în viitorul apropiat o divizie specializată în comunicarea proiectelor imobiliare, sustine managementul  THE PRACTICE.

Noul client, WESTHOUSE GROUP este o companie imobiliară cu acţionariat norvegiano-britanic ce activează în domeniul imobiliar şi este deţinută de RomReal, prima firmă românească listată la Bursa din Oslo. WESTHOUSE GROUP deţine în prezent circa 1.000.000 de metri pătraţi de teren, iar în această toamnă începe construcţia primelor sale trei proiecte rezidenţiale, situate în zona de nord a oraşului Constanţa. Pe termen lung, compania are în pregătire alte 16 proiecte atât în Bucureşti cât şi în restul ţării, estimând până în anul 2014 livrarea a 1.500 de unităţi locative pe an.

Sursa: Capital