Lista profeţiilor de mai jos aparţine directorului de conţinut al Retrevo.com, Andrew Eisner.

1. Televizoarele te vor supraveghea şi vor înţelege ce vrei să vezi

Ar putea fi nevoie de tehnologia recunoaşterii faciale, care a fost deja pusă în practică în ultima versiune de Android, de iPhoto de la Apple şi chiar de Facebook, combinate cu tehnologie AI (Artificial Intelligence), dar imaginaţi-vă cât de folositor ar fi dacă televizorul ţi-ar putea învăţa comportamentul de telespectator, incluzând ceea ce îţi place şi ceea ce nu îţi place.
2. Televizoarele vor înţelege gesturile şi vocile
De vreme ce aparatul TV vă supraveghează comportamentul s-ar putea aplica şi o tehnologie de recunoaştere a gesturilor similară cu ceea ce a dezvoltat Microsoft pentru controlerele Kinect. Această inovaţia ţi-ar permite să interacţionezi cu propriul televizor printr-o mişcare de cap sau de mână, şi bineînţeles există tehnologia Siri dezvoltată de Apple, astfel încât ai putea chiar dialoga cu aparatul.

3. Motoare de recomandare şi Înregistrări proactive
Aceeaşi tehnologie de recomandare pe care o găsim atât de folositoare în site-uri precum Amazon, Yelp, Netflix sau Retrevo îşi va găsi drumul şi spre televizoarele de mâine. Înregistrarea emisiunilor pe un DVR ar putea fi tot mai puţin necesară, cu tehnologia „cloud“, televizorul ar trebui să ştie la ce emisiune nu te mai uiţi ca să facă singur înregistrarea.

4. Tabletele vor deveni parte din televizor

Faptul că tabletele vor deveni, cel mai probabil, telecomenzi este uşor de presupus de vreme ce sunt o serie de exemple de la companii precum Sony şi Samsung, iar cum tabletele se mută spre un public tot mai larg, este posibil ca inteligenţa din noile televizoare să provină mai mult de la tabletă.
5. Televizorul va deveni parte din reţelele de socializare
Chiar dacă pare evident, există o diferenţă între a te conecta la Facebook pe televizor pentru a vedea postările de pe „perete“ şi integrarea Facebook în televizor, astfel încât prietenii tăi să poată vedea ce programe urmăreşti şi să discute în acelaşi timp pe chat despre show. Conceptul de televizor „social“ a fost introdus acum câţiva ani de Boxee, dar e surprinzător că până acum nu a adoptat nimeni ideea integrării Facebook cu televizoarele.
6. Viitorul publicităţii TV: Reclame super personalizate

Show-urile TV pot fi asociate cu anumite caracteristici demografice, pe care publicitarii le pot folosi pentru a plasa reclame personalizate, dar cu un televizor inteligent, aceştia nu doar că pot şti la ce te uiţi, dar pot afla şi dacă acorzi atenţie programului, dacă discuţi despre el cu prietenii sau dacă ţi-ai pierdut interesul şi ai adormit. Curând, publicitarii vor putea să croiască reclame atât de personalizate încât le vei putea găsi deranjante.

SURSA: CNBC