"Ne-am transformat, ne-am definit viziunea", a spus Thorsten Heins, patronul companiei canadiene, care a şi anunţat noul director artistic al grupului. Rol asumat cu mândrie de cântăreaţă, care a vorbit despre angajarea ei totală faţă de marca BlackBerry: "Voi urmări îndeaproape munca dezvoltatorilor şi designerilor noştri, precum şi a colaboratorilor, de la domeniul creaţiei până la vânzare, pentru a explora din plin potenţialul BlackBerry 10 şi a încerca să îl îmbunătăţim cu timpul."

Deşi Alicia Keys a asigurat că este credincioasă noului ei angajator, site-ul ABC News dezvăluie un amănunt care a fost trecut sub tăcere de cântăreaţă: ea rămâne mare admiratoare a Instagram, aplicaţie care este deocamdată incompatibilă cu BlackBerry. Însă, potrivit site-ului american de ştiri, nu este singurul caz: Jessica Alba a promovat Windows Phones fără să abandoneze Instagram, tot incompatibil cu modelul.
Alicia Keys nu va fi singura reprezentantă a muzicii în domeniu: Will.i.am are aceeaşi funcţie la Intel, iar Lady Gaga, la Polaroid.
Sursa: Agerpres