editie, isi doreste sa vina in ajutorul celor care la sfarsitul facultatii ajung pe piata muncii fara a fi cu adevarat pregatiti pentru a face fata exigentelor marilor companii. Proiectul este bazat pe un concept de recrutare care si-a dovedit deja eficienta in alte tari, fiind utilizat de companii precum Alcatel, American Express si Ernst&Young. Drept dovada, in urma editiei de anul trecut, cinci studenti au fost angajati de catre compania partenera a evenimentului. Business Wargame reprezinta adaptarea strategiei militare la un mediu de afaceri – ajuta o companie la planificarea strategica, operationala si tactica. Un wargame este o simulare a unei situatii, jucata pe roluri, ce implica de obicei un set de echipe reprezentand piata sau clientul, concurentii si o serie de alti factori sau entitati necontrolabile. Implica o serie de runde, reprezentand o perioada specifica de timp sau o faza dintr-un plan. Pentru a reflecta realitatea, echipele sunt in concurenta si trebuie sa-si dezvolte propria strategie, sa anticipeze planurile concurentilor, sa evalueze situatia din perspectiva „jucatorului“ din wargame.Prin conceptul inovator pe care-l propune, Business Wargame constituie o ocazie unica pentru studenti de a-si demonstra capacitatile de comunicare, de rationare si negociere. Prin simularea luarii deciziilor strategice, pe baza unor date factuale, ei invata cum sa reactioneze rapid la exigentele pietei, la activitatile competitorilor, deprinzand astfel un „simt“ instinctual pentru afaceri.In 2004, organizat in premiera in Europa de Sud-Est, Business Wargame a avut un impact deosebit atat in mediul studentesc, cat si in cel de afaceri. Rompetrol, partener principal al editiei de anul trecut, a selectat in urma proiectului cinci studenti, care au fost ulterior angajati. Advice Students este o organizatie nonguvernamentala infiintata in primavara lui 2002 de catre un grup de studenti. Proiectele asociatiei se adreseaza unui numar mare de studenti, reusind sa acopere o paleta larga de domenii.