Skoda "îşi va extinde semnificativ" afacerile în Rusia, India şi China, unde vânzările de autoturisme şi vehicule comerciale uşoare au putea creşte la 30 milioane de unităţi până în 2020, de la 17 milioane anul trecut, a afirmat Winfried Vahland, la o conferinţă pe teme auto desfăşurată la Berlin.

Volkswagen (VW), cel mai mare producător auto din Europa, încearcă să repoziţioneze Skoda şi să consolideze tradiţionala politică a companiei de extindere în Europa de Est şi Asia. VW vrea să ajungă la vânzări de 10 milioane de unităţi până în 2015, încercând să detroneze Toyota Motor de pe poziţia de cel mai mare producător auto din lume.

Skoda a vândut în primele nouă luni 569.000 de vehicule, în creştere cu 13% faţă de perioada similară a anului trecut, în timp ce profitul operaţional aproape s-a dublat, de la 162 la 314 milioane de euro.
<object width="640" height="385"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/aHzYLJEZ9cw?fs=1&amp;hl=en_US"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/aHzYLJEZ9cw?fs=1&amp;hl=en_US" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
SURSA: Agerpres