Specialiștii în domeniu spun că cele 1.600 de tone de cablu care au fost furate au ajuns cu la centrele de fier vechi.

Inaugurată la jumătatea lunii decembrie 2018, ,,autostrada urbană” a fost extrem de lăudată de reprezentanții Companiei Naționale pentru Infrastructură Rutieră din România (CNAIR), mai ales că întreaga porțiune de aproximativ 7 kilometri este iluminată. 

Acele cabluri sunt din cupru, imaginați-vă pentru cine erau atractive”, a declarat miercuri Alin Șerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR, potrivit stirileprotv.

Din câte se pare cei care au comis infracținea nu sunt doar simpli hoți, având în vedere faptul că a fost nevoie de o cheie specială ca să deschidă fiecare panou electric, după care au scos cablu cu cablu din canale, după cum ne-au explicat cei de la CNAIR.

Până în acest moment nimeni nu vrea să își recunoască vina.  Pe deoparte, compania de Drumuri susține că în 2016, atunci când a predat lucrarea deja construită de firma Pizzarotti, cablurile existau. Pe de altă parte, grecii de la Aktor nu sunt convinși că așa au stat lucrurile. Și e posibil să aibă dreptate, având în vedere faptul că bucata de 4 kilometri a fost abandonată în câmp, cu tot cu stâlpi, din 2014 până în 2016.

Polițiștii au deschis un dosar penal in rem și caută hoții, iar șefii de la CNAIR susțin că această situație se va remedia în următoarele șase luni.