"Acele branduri aparţin de Audi şi, împreună cu noi, au un viitor excelent", a afirmat joi Rupert Stadler.

Separat, directorul de vânzări Dietmar Voggenreiter a anunţat că se aşteaptă în acest an la o creştere "moderată" a livrărilor Audi în China, după ce vânzările companiei pe cea mai mare piaţă auto din lume au scăzut cu 1,4% anul trecut, la 571.000 vehicule. În 2015, vânzările Audi pe plan globale au crescut cu 3,6%, la nivelul record de 1,8 milioane de unităţi.

Oficialii Audi au informat că vor plăti în medie angajaţilor de la fabricile din Ingolstadt şi Neckarsulm un bonus de 5.420 euro (5.890 dolari), în scădere de la 6.540 euro în 2014.

Grupul Volkswagen este implicat în prezent într-un scandal de amploare după ce a recunoscut că a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial (dintre care 2,8 milioane în Germania) cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel. La rândul său, Audi a recunoscut că în cazul său 2,1 milioane de maşini pe plan global au fost echipate cu acel software care permitea vehiculelor să îndeplinească standardele referitoare la poluare în timpul testelor dar nu şi în timpul operaţiunilor normale.

"Regretăm că acest lucru s-a întâmplat. Ne vom asigura că va exista o transparenţă deplină şi că vom rezolva această problemă", a afirmat Rupert Stadler.

SURSA: Agerpres