Potrivit reprezentanţilor foodpanda România, coşul mediu plasat online în ianuarie 2015 este cu 50% mai mare faţă de media celui înregistrat anul trecut. Comanda medie foodpanda.ro se ridică la 15 euro începând din noiembrie 2014 şi se menţine la începutul anului, reprezentanţii companiei estimând că va înregistra un trend crescător pe parcursul anului.

În ceea ce priveşte preparatele preferate de clientul online din România, acestea sunt, preponderent, din bucătăria internaţională, iar bucureştenii comandă, în continuare, cel mai mult online de mâncare de pe foodpanda.ro, urmaţi de clujeni şi timişoreni.

”Odată cu creşterea numărului de restaurante din platformă şi a încrederii în comenzile online de mâncare, românii şi-au extins şi preferinţele culinare, au început să aleagă inclusiv preparate mai deosebite, fapt care se regăseşte în creşterea valorii medii a comenzilor”, a declarat Radu Bălăceanu, country manager foodpanda România.

foodpanda.ro colaborează, în prezent, cu peste 350 de restaurante din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Braşov, Constanţa, Arad, Ploieşti, Oradea, Galaţi şi Sibiu, fiind lider de piaţă pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mâncare din România.