„Creşterea vânzărilor evoMAG a impus această măsură. Aveam nevoie să trecem la un nou nivel, care să ne permită să lucrăm cu stocuri mai mari, să fim mai felxibili, să avem un rulaj mai bun şi să livrăm mai rapid produsele către clienţi. Pe lângă un spaţiu care ne permite să fim mai rapizi şi mai organizaţi, oferim mai multe locuri de parcare pentru clienţi şi beneficiem de o parcare specială, cu mai multe rampe, care eficientizează recepţia şi livrarea produselor. În prezent, aproximativ 35% din totalul comenzilor evoMAG sunt cu ridicare din showroom. Ne aşteptăm ca această pondere să crească cu 15%', arată Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.ro. 

Mutarea evoMAG este menită să susţină o cifră de afaceri de peste 20 de milioane de euro în 2016, în creştere cu aproximativ 20%, depăşind ritmul anual de evoluţie a pieţei locale de comerţ electronic. 

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness şi produse destinate nou-născuţilor. evoMAG a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 18,5 milioane de euro, iar magazinul online este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane.