Mai exact, conform sursei citate, scuzele au fost transmise în cadrul unei conferinţe de presă premergătoare Salonului Auto de la Detroit (SUA),

"Ştim că i-am decepţionat profund pe clienţii noştri, instituţiile guvernamentale şi publicul american', a spus Muller, care a reamintit angajamentul grupului de 'a face lucrurile bine'. 

Cu acest prilej, Muller a anunţat o investiţie de 900 milioane dolari (827 milioane euro) în producţia unui autoturism 4X4 urban din gama medie, pe care intenţionează să înceapă să-l fabrice pe parcursul acestui an. Proiect prin care grupul german speră să creeze 2.000 de noi locuri de muncă la sediul american al companiei, situat la Chattanooga, Tennessee, unde deja a investit un miliard de dolari. 

Conform spuselor sale, principalul obiectiv în acest an este recâştigarea încrederii, şi nu doar prin soluţii tehnice, ci şi prin restabilirea credibilităţii.