Ei bine, deşi timpul a demonstrat că faptele bune atrag alte fapte bune şi schimbă imaginea unei companii în mediul de business, nu toţi cei cu rulaje mari sunt deschişi către asemenea idei. Aşa că, în timp ce unii nu au niciodată bugete în această direcţie, alţii investesc anual zeci de milioane de euro.

Nominalizații acestei categorii au fost: Ramona Ciocodei – Mcdonald’s România, Angela Galeţa – Fundaţia Vodafone România, Alina Tudor – Enel România, Alina Cristea – Holcim România, Sabina Știrb – Samsung Electronics România, Ruxandra Vodă – Fundaţia Telekom România, Andreea Hîncu – Porsche România, Nicoleta Deliu –Banca Comercială Română

Locul I: Nicoleta Deliu, director, Departamentului Comunicare Corporatistă şi Afaceri Comunitare, BCR


Sursa foto
Nicoleta Deliu şi-a început cariera în comunicare într-o agenţie de PR, ca Junior PR Executive. A ajuns ulterior PR Executive şi a lucrat pentru clienţi din domenii foarte diferite: de la auto la construcţii, de la extracţii miniere la distribuitori de apă. De nouă ani a făcut trecerea spre client şi lucrează la BCR, având funcţia de director al departamentului Comunicare Corporatistă şi Afaceri Comunitare. „Am implementat, în 2016, cel mai complex proiect de educaţie financiară, Şcoala de Bani, în care am reuşit să vorbim cu 7.000 de români, cu creionul în mână, despre ce înseamnă managementul bugetului personal“, a declarat aceasta, la primirea trofeului înmânat de Marius Duncă, Ministrul Tineretului şi Sportului.

 

Locul II: Ruxandra Vodă, preşedinte Fundaţia Telekom România

Fundaţia Telekom Romania continuă proiectele şi iniţiativele Fundaţiei Romtelecom pentru români, lansată în 2008, prin care a susţinut diverse proiecte sociale, umanitare, educaţionale, de mediu şi campanii pentru victimele calamităţilor naturale. Printre proiectele de Responsabilitate Socială se numără platforma „Teimplici.ro“, „Mişcarea face bine“, „Reciclăm şi inovăm“, „Siguranţa copiilor pe Internet“, „Susţinem inovaţia. Nelimitat“ sau „Bursele Telekom“. „Mulţumesc colegilor din presă pentru că datorită lor am putut sprijini foarte multe cauze umanitare“, a declarat aceasta, la primirea premiului.

 

Locul III: Alina Cristea, manager Dezvoltare Durabilă, Holcim


sursa foto
Cu o experienţă de peste 16 ani în cadrul Holcim România, Alina Cristea a promovat în 2011 pe funcţia de manager de dezvoltare durabilă. Din această poziţie ea a coordonat, printre altele, şi programele de responsabilitate socială ale companiei. În ultimul an, Holcim a derulat trei proiecte de CSR importante: Drum Sigur – ABCdar Rutier, Atelierele Holcim şi O, Brad beton 2! „Cred că zona de CSR, în special pe Social şi New Media are un viitor solid. În cadrul campaniilor noastre am reuşit să ajutăm la construcţia de locuinţe pentru 900 de familii“, a declarat aceasta, la primirea premiului.