78% dintre respondenţi au declarat că citesc mai multe articole şi urmăresc mai multe subiecte de ştiri de când utilizează tableta. Mai mult de 3 sferturi dintre respondenţi afirmă că tableta face experienţa consumului de ştiri mai agreabilă, iar peste o treime dintre respondenţi afirmă că timpul dedicat zilnic consumului de media depăşeşte o oră.

Studiul are la bază 6 interviuri şi 1.100 de chestionare, iar respondenţii au fost cetăţeni americani, cu vârste cuprinse între 15 şi 54 de ani. 88% dintre respondenţi sunt posesori de tablete, iar toţi aceştia s-au autodeclarat consumatori avizi de ştiri online.

Rezultatele studiul arată şi că posesorii de tablete se folosesc de acestea în timp ce fac şi alte lucruri, cum ar fi să se uite la TV, să-şi petreacă timp cu prietenii, obiceiul fiind cu atât mai pregnant în rândurile celor care deţin o tabletă de peste 7 luni.

Cei mai mulţi dintre respondenţi preferă site-urile de ştiri care sunt deja brand-uri, iar un număr semnificativ dintre aceştia au declarat că ar renunţa mai degrabă la sport (47%), cafea (44%) sau Facebook (44%) decât la aplicaţiile de pe tabletă.

Sursa: Mashable