Succesul companiei Porsche România pe piața românească de automobile este invidiat de mulți competitori. Mărcile importate, Volkswagen, Skoda, Audi ,SEAT, Bentley și Porsche, au înregistrat rezultate cel puțin interesante în ultimii ani. În ciuda crizei, care a redus piața de autoturisme până la 49.000 de unități în primele opt luni ale acestui an, vânzările acestor branduri s-au menținut mult peste așteptări iar cota de piață cumulată a depășit 22%.
Rainer Trischak și-a început activitatea la Porsche Holding, în Austria, în 1997, lucrând în diferite departamente. În ultimii doi ani a lucrat în departametul de planificare și management al produselor Volkswagen în Austria. Începând cu luna octombrie, acesta va conduce, alături de Brent Valmar, importatorul Porsche România, companie cu o cifră de afaceri de 1,6 miliarde de lei și un profit net de 89 milioane lei. Gunter Seifert se află la conducerea Porsche România încă din toamna anului 2006 și, conform acestuia, „primii doi ani au fost ca o petrecere” grație unei piețe aflată într-o creștere puternică. Apoi, criza a făcut munca mult mai dificilă și a obligat compania să treacă la o politică de consolidare și tăiere de costuri. „Am fost forțați să reducem și personalul. Circa 10% din angajații Porsche România au fost nevoiți să plece, asta însemnând undeva între 15 și 20 de persoane. Acum avem circa 160 de angajați”, a declarat Seifert.