Avionul va începe zborurile comerciale  mâine, având stabilite curse între Beijing, Guangzhou şi Shanghai. Până la sfârşitul anului, Superjumbo-ul va intra şi pe cursele internaţionale, după ce va fi livrat şi al doilea aparat. În total China Southern a comandat cinci A380, ce trebuie livrate până la finalul anului 2013.
Preţul unui bilet la clasa economică pentru o cursă între Beijing şi Shanghai este de 266 de dolari. A 380 are un total de 506 locuri, dintre care 428 la clasa economică, 70 la business şi 8 la clasa întâia. “Economiile oferite de A380 ne vor îmbunătăţi fără îndoială competitivitatea pe rutele internaţionale şi reprezintă un activ perfect pentru a ajuta China Southern să devină cea mai mare companie aeriană la nivel mondial”, a spus Si Xianmin, preşedintele companiei.
Potrivit lui Tom Enders, preşedinte şi CEO al Airbus, China Southern, care operează în mod curent aproape 200 de aeronave Airbus, este cel mai mare client al constructorului european în Asia. Până în luna septembrie Airbus primise 238 de comenzi pentru A380, la un preţ de listă de 375,3 milioane de dolari. Pentru ca o cursă cu A380 să fie profitabilă trebuie să aibă un grad de ocupare de 65%, sub media pe industrie. Totuşi, în cazul China Southern, achiziţia de Superjumbo-uri are anumite riscuri, spune analistul Li Lei, de la CITICS China Securities, pentru că doar rutele interne pot asigura un grad de ocupare satisfăcător.