• Operatorul de telefonie mobila Zapp este in licitatie pentru alegerea unei agentii de media. La pitch, au fost invitate agentiile Mindshare (care administreaza contul in prezent), Optimedia, Starlink si Media Direction. Contractul va fi semnat pe o perioada de un an, incepand cu 1 martie. Contul de creatie al Zapp este impartit intre agentiile Ogilvy & Mather si Gavrila si Asociatii.

• Compania Guzu Chim va trece printr-un proces de rebranding, realizat de Brandient, atat la nivelul corporatiei, care se va numi Fabryo, cat si pentru brandul de vopsea Savana. In prezent, Guzu Chim isi cauta agentia de publicitate care va implementa proiectul pentru brandul Savana. Printre agentiile invitate, se numara Cohn & Jansen, Ogilvy si Imager, agentia care s-a ocupat pana acum de contul Guzu Chim. Agentia Leo Burnett, invitata initial, s-a retras din licitatie.

• Compania Walmark are in desfasurare o licitatie pentru alegerea unei agentii de media. La pitch, participa agentiile McCann Erickson, Media Direction, Zenith Media, Optimedia si Tempo Advertising. In prezent, contul de media este detinut de agentia Media Direction. Walmark are in portofoliu, printre altele, marcile Prostenal, Artrostop si Varixinal.

• Agentia de publicitate Odyssey va asigura serviciile de comunicare integrata pentru marcile Primola (ciocolata) si Ulpio (biscuiti), dupa ce a castigat licitatia organizata de compania Supreme Chocolate SRL, la care au participat agentiile Saatchi &Saatchi, Scala JWT, Publicis si Gavrila si Asociatii. Odyssey se va ocupa de cele doua conturi in 2006. Pana acum, Primola si Ulpio erau in portofoliul agentiei Saatchi& Saatchi.

• Media Insight va administra bugetul de media al Novartis Consumer Health in Romania. Compania detine brandurile Voltaren Emulgel, Vibrocil, Calciu Sandoz, Lamisil, Fenistil si Procto-glyvenol. Pentru aceste branduri, Media Insight va oferi servicii media de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare si analiza a competitiei, dar si servicii de negociere si cumparare de spatiu media. Contul a fost administrat anterior de agentia Zenith Media. In trecerea contului la Media Insight, in urma unei evaluari, a contat si faptul ca, la nivel international, Novartis lucreaza in mai multe tari cu agentii ale retelei Mediaedge:cia (cu care a semnat un parteneriat la inceputul anului 2005), parte a WPP, grupul international ce “patroneaza” Media Insight.

• Contul de media al companiei Alexandrion Group Romania a fost castigat de agentia Media Investment, dupa un pitch care a avut loc la inceputul anului. La licitatie, au mai participat agentiile Mindshare, Media Insight si Media Direction. Alexandrion Gorup detine mai multe branduri de bauturi alcoolice, printre care Kreskova, Alexandrion, Bellman’s si Capriani.