"România este o piaţă în creştere cu 7-8% în sectorul hotelier. În perioada 2015-2016, piaţa hotelieră românească ne oferă o perspectivă pozitivă. Industria trebuie însă să se adapteze noutăţilor din sectorul de eCommerce. Bucureştiul şi Belgradul sunt cele două pieţe ţintă pe care dorim să ne extindem în perioada imediat următoare", a precizat Frank Reul, manager Accor România – Bulgaria – Macedonia. 

Conferinţa eTravel, eveniment de afaceri şi promovare online dedicat industriei de turism din România, a avut ca obiectiv tehnici de promovare şi vânzare a produselor pe internet. 

,,Există o consolidare a pieţei. INS ne spune că în august 2015 piaţa a crescut cu 5,3%. Ceea ce noi vedem este o concentrare a pieţei şi consolidarea ei, în sensul în care jucătorii mai agili cresc mult mai repede decât creşte piaţa. Piaţa turistică va creşte în continuare şi în 2015, şi în 2016. România are trei produse pe care trebuie să le exploateze – Delta Dunării, Transilvania şi Bucureştiul', au spus specialiştii prezenţi la conferinţa eTravel. 

Conform unui studiu făcut de psihologi despre modul de răspuns informaţia primită din online, în anul 2007, creierul uman alocă 12 secunde pentru a primi o informaţie de pe un site, iar în 2015 s-a coborât la 8 secunde de aşteptare a unui răspuns de pe un site. "Trăim într-o lume în care gestionăm informaţia foarte rapid. De astfel de studii vor trebui să ţină seama şi hotelierii români când îşi promovează business-ul pe internet", consideră specialiştii din turism. 

În cadrul conferinţei eTravel s-a organizat şi o secţiune care a încercat să ofere idei noi şi bune practici pentru cei care se află la început de drum în promovarea prin intermediul digital marketingului. 

AGERPRES