Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

HI-TECH

Noutăți pe piața auto dezvăluite la Paris

Autor: | | 0 Comentarii | 1803 Vizualizari

La expoziția auto de la Paris, desfășurată la începutul lunii octombrie, modele produse de mărci consacrate precum Renault, BMW sau Mercedes-Benz au demonstrat cât de departe s-a ajuns în domeniul robotizării transportului, iar deplasarea vehiculelor complet autonom a trecut de la stadiul de „dacă” la „când”. Autoturismele cu motoare convenționale nu au lipsit nici ele.

BMW Seria 3

Modelul cu cel mai mare succes de piaţă din istoria BMW a ajuns în 2018 la cea de-a şaptea generaţie. Noul Seria 3 a fost modificat radical de producătorul bavarez atât în privinţa designului interior şi exterior, cât şi în domeniul tehnologiei. Încă din momentul lansării – care în România va avea loc în martie 2019 – modelul va fi disponibil cu o gamă compusă din şase motoare cu puteri cuprinse între 150 CP şi 265 CP. Conform oficialilor BMW, pe parcursul anului viitor vor debuta un model BMW M Performance foarte sportiv şi o variantă BMW iPerformance cu sistem de propulsie plug-in hybrid. Pe lângă gama performantă de propulsoare, dinamica a fost îmbunătăţită radical prin utlizarea unei tehnologii noi în domeniul amortizoarelor care permite o variaţie a rigidităţii în funcţie de cursă. Totodată, caroseria şi modul de prindere al acesteia sunt mai rigide, ecartamentul este mai lat şi masa minimizată şi distribuită egal între punţi. Noul BMW Seria 3 include acum o gamă extinsă de sisteme care oferă asistenţă şoferului. În premieră, modelul dispune de „Reversing Assistant”, sistem care poate conduce autonom automobilul cu spatele pe distanţe de până la 50 de metri prin direcţionarea acestuia de-a lungul aceleiaşi trase pe care a mers anterior.

 

Audi R8 LMS GT3

Demn urmaş al modelelor produse în ultimii ani de divizia Audi Sport - R8 LMS (2015), RS 3 LMS TCR (2016) şi R8 LMS GT4 (2017) – noul Audi R8 LMS GT3 a fost dezvăluit în acest an la Mondial de l`Auto din Paris. Conform declaraţiilor lui Chris Reinke, şeful Audi Sport Customer Racing, în acest caz inginerii şi designerii germani au acordat o atenţie deosebită solicitărilor venite de la clienţi. Astfel, în afara profesioniştilor care preferă o maşină mulată complet pe specificaţiile dorite de ei, şi piloţii amatori au acum la dispoziţie un vehicul extrem de performant. Sub capota noului Audi R8 LMS GT3 se află un propulsor V10 de 5.2 litri care dezvoltă 585 CP. Desigur, performanţa costă, iar vehiculul a ajuns pe piaţă la un preţ de 398.000 de euro la care trebuie adăugată TVA. Pentru cei care deţin deja „vechiul” Audi R8 LMS, germanii pun la dispoziţie un kit care, contra sumei de 28.000 de euro, ridică performanţele la nivelul modelului actual.

 

BMW X5

A patra generaţie a fondatorului familiei BMW X are un nou limbaj de design exterior care accentuează cu claritate prezenţa, autoritatea şi robusteţea modelului. O gamă modernizată de motoare, cea mai nouă generaţie a sistemului inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive şi o serie de sisteme pentru şasiu incluse în premieră la un model BMW X printre care suspensia pneumatică pe două punţi, direcţia activă integral şi pachetul off-road generează combinaţia specifică unui SAV modern. Selecţia semnificativ extinsă de sisteme inovatoare dedicate şoferului include acum asistentul de direcţie şi menţinere a benzii, precum şi asistentul pentru mersul înapoi. În plus, noul BMW X5 este echipat standard cu BMW Live Cockpit Professional.

 

Citroen C5 Aircross

Noul SUV Citroen propune o ofertă inedită de personalizare cu nu mai puţin de 30 de combinaţii exterioare. C5 Aircross este echipat cu suspensii cu amortizare hidraulică progresivă şi scaune „Advanced Comfort”. SUV-ul dispune de trei scaune individuale culisabile în partea din spate şi un portbagaj cu volum generos între 580 l şi 720 l. Modern şi dotat cu tehnologii avansate, noul C5 Aircross este echipat cu 20 de sisteme de asistenţă la condus Aici sunt incluse asistenţa pe autostradă, condusul autonom de nivel 2 şi funcţia Grip Control cu tehnologia Hill Assist Descent, pentru aventuri pe drumuri neasfaltate.

(Articol publicat în Suplimentul Auto din numărul 1 al revistei Capital apărut în luna octombrie. Numărul din noiembrie al revistei este disponibil acum la toate centrele de difuzare a presei.)

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.