Din această uzină va ieși Dacia Lodgy, scrie presa franceză, care informează că 90% din totalul producției de la Tanger va pleca spre Europa și alte reguni din lume prin portul situal la doar 27 de km de uzină.

Cadența va fi inițial de 30 de vehicule pe oră, iar aici vor lucra peste 2.000 de muncitori marocani, instruiți de specialiști aduși din România și Franța.

Când va ajunge la capacitate maximă, uzina de la Tanger va fi una dintre cele mai importante uzine ale grupului. Prima linie ar trebui ă ajungă la o capacitate maximă de 170.000 de vehicule pe an, iar în momentul în care va fi gata și faza a doua, numărul total de mașini care vor ieși anual pe poarta fabricii va fi de 250.000 de unități, iar dacă cererea va fi atât de mare, o echipă de noapte ar putea completa până la un nivel chiar de 340.000 de unități.

Ce modele vor fi fabricate aici? Prima linie va produce Dacia Lodgy, în timp ce linia a doua, care va fi terminată undeva pe la mijlocul lui 2013, va produce un model încă secret. Dacia marocană pune sub presiune uzina din Mioveni

Te-ar putea interesa și: