Și asta în condițiile în care mașina cântărește 2.574 de kilograme. În ciuda aparențelor, care indică ușoare modificări ale versiunilor anterioare, oficialii britanici susțin că mașina a fost redesenată de la un capăt la celălalt, iar tehnologiile de sub capotă sunt de ultimă oră. Forța impresionantă a motorului este direcționată către roți printr-o transmisie ZF.

Articol preluat din Suplimentul Auto Capital apărut în data de 25 martie 2013.

Citește și:

Geneva Motor Show: TRANSFORMERS

Dacia Logan MCV: Raport imbatabil

Start dezastruos al pieței de autoturisme noi în 2013

Piața vehiculelor comerciale, pe valurile crizei

Ford EcoSport: Forțat de împrejurări

Mașinile second-hand au salvat piața leasingului auto

NOU: Chevrolet Captiva FL

Audi RS Q3: Primul RS din familia Q

NOU Aston Martin Rapide S

Timbrul de mediu a bulversat și piața mașinilor de ocazie

Alfa Romeo 4C: Al patrulea mod – Race