EVOLUŢIE Compania de panotaj News Outdoor Romånia a înregistrat în anul 2006 o cifră de afaceri de şase milioane de euro, cu aproape 50% mai mare decåt cea din 2005.

Dierk Zeigert, directorul general News Outdoor, consideră că această creştere nu este foarte mare, precizånd că „tarifele outdoor sunt încă mici comparativ cu alte ţări mai puţin dezvoltate decåt Romånia“. Eliza Geodoiu, director financiar News Outdoor Romånia, a anunţat pentru acest an investiţii de două milioane de dolari, din care jumătate va fi direcţionată către infrastructură (panouri).

Dierk Zeigert a mai declarat că interzicerea publicităţii la tutun nu a afectat afacerile News Outdoor. Reclamele la tutun, care aduceau venituri consistente panotiştilor, au fost înlocuite la începutul lui 2007 cu publicitatea pentru telecomunicaţii, retail/ FMCG, cafea, bere, răcoritoare şi automobile.

Compania este al doilea operator de panotaj din ţară, după firma Euromedia Group. News Outdoor deţine aproximativ 4.000 de feţe publicitare. Zeigert a mai declarat cu ironie că nu poate spune cu exactitate numărul feţelor publicitare pe care le are compania, pentru că multe dintre acestea dispar peste noapte sau sunt folosite de către alte persoane neautorizate. Piaţa autohtonă de panotaj este estimată în 2006 la 32 de milioane de euro.