MRM România anunță upgrade strategic -mai aproape de nevoile de business ale pieței locale – CRM, CX & Commerce în centrul noii formule de business
Abordarea MRM, mereu orientată către viitor, se bazează pe conceptul de Relationship Science, care îmbină creativitatea cu insight-uri predictive, strategii omnichannel și schimb de valoare, transformând tranzacțiile simple în conexiuni durabile. Acest nou cadru permite colectarea și interpretarea datelor despre interacțiunile consumatorilor cu brandurile, facilitând înțelegerea nevoilor acestora, obținerea de insighturi valoroase, personalizarea mesajelor, construirea de comunități și ecosisteme, precum și evaluarea sănătății relației dintre consumator și brand.
Cu un portofoliu solid în transformarea digitală și campanii digitale remarcabile pentru unele dintre cele mai importante branduri din România, MRM s-a impus ca lider în industrie, fiind desemnată Digital Agency of the Year la Golden Drum în ultimii doi ani și câștigând de cinci ori acest titlu în România în ultimul deceniu.
Ca parte a strategiei sale continue de dezvoltare, aliniată cu viziunea globală a rețelei, MRM România anunță introducerea a două noi roluri de leadership pentru a sprijini creșterea și inovația.
- Ioana Teodorescu, cu 19 ani de experiență în publicitate, din care 6 ani în cadrul McCann Worldgroup, este numită Director of Client Services and Growth. Ea va coordona echipele de client service și va juca un rol central în dezvoltarea de business și inițiative de creștere ale agenției.
- Maria Vatamanu, cu 20 de ani de experiență în strategie, business și comunicare digitală, devine Head of Strategy, MRM România. În această nouă poziție, va avea un important rol în procesul de transformare al agenției, integrând creativitatea cu martech și datele, de coordonare a direcției strategice pentru fiecare client, dezvoltare de soluții eficiente pentru atingerea obiectivelor comerciale imediate și valoare adăugată pe termen lung.
Ionela Buta, Co-CEO McCann Worldgroup & CEO MRM România:
„ Martech nu mai este doar un buzzword, ci o realitate de zi cu zi pentru clienți, definită de integrarea inteligentă dintre marketing și tehnologie. Prin accesul direct la expertiza globală MRM, avem poziția unică de a aduce rapid în România soluții ce generează impact real, prin eficiență și relevanță.”
Diana Caverly, Global Chief Strategy Officer MRM:
„MRM România a fost dintotdeauna o sursă de talent creativ și strategic extraordinar. Acum, mai mult ca oricând, agenția este pe deplin aliniată viziunii globale MRM, întrucât ne-am concentrat pe CRM, CX & Commerce și am adaugat noi oferte, în beneficiul clienților. Noua aliniere a echipei de leadership din România va integra cele mai bune practici și expertize globale în plan local, asigurând clienților un avantaj într-o piață din ce în ce mai competitivă.”