"Tot ce vă vor spune de acum directorii din companii (companiile aflate în subordinea ministerului – n. r.) vor avea la bază termene realiste. Dacă cineva va mai da un termen nerealist, cum a fost în cazul Companiei de Drumuri cu lotul 2 al autostrăzii Lugoj-Deva, va fi demis. Termenele sunt asumate", a spus Răzvan Cuc. 

El a subliniat că respectarea termenelor în punerea în funcţiune a obiectivelor de investiţii este importantă, pentru a nu dezamăgi populaţia. 

"Un lucru este cert: lucrurile s-au schimbat în cadrul Ministerului Transporturilor şi relaţia cu companiile a devenit una foarte pragmatică. În momentul în care se avansează un termen, este foarte important să se ţină de acel termen, astfel încât să nu mai dezamăgim cu avansarea unor termene nerealiste şi să nu putem pune în funcţiune anumite obiective de investiţii, fie că vorbim despre metrou, fie că vorbim despre infrastructură rutieră. Toate termenele pe care mi le-am asumat de când am venit ministru (le-am respectat – n. r.): am spus că vom deschide 15 km pe Lugoj-Deva, am făcut-o, am spus că la sfârşitul lunii martie vom inaugura cele 2 staţii, s-a întâmplat", a subliniat el. 

Începând de vineri, 31 martie, au fost deschise şi staţiile de metrou Laminorului şi Străuleşti, din cadrul Magistralei 4. Racord 2. Secţiunea Parc Bazilescu (PS Zarea) – Străuleşti. 

Magistrala 4 face legătura între sectorul 1 Bucureştii Noi şi Gara de Nord, are o lungime de 1,9 kilometri, iar valoarea proiectului a fost de 421 milioane de euro. Capacitatea de transport a fost estimată la 50.000 de călători pe oră şi sens. 

Pe acest tronson de metrou vor circula garnituri vechi, produse de Întreprinderea de Vagoane Arad, la un interval de 8 minute. 

În cadrul proiectului de investiţii Magistrala 4. Racordul 2, se regăseşte şi secţiunea 'Depoul şi Parcarea Străuleşti (Park&Ride)'. Lungimea totală a secţiunii este de 2,1 kilometri. Parcarea va fi gata în semestrul I din 2018. 

 AGERPRES

Te-ar putea interesa și: