Deşi Metro şi Colryt au refuzat să dea publicităţii valoarea tranzacţiei, surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul au declarat, pentru Reuters, că al patrulea retailer european ar putea plăti 200 milioane de euro (221 milioane de dolari) pentru compania franceză, scrie Agerpres. 

Franţa este una din cele mai importante pieţe pentru divizia Metro Cash & Carry, care are 92 de magazine în această ţară, în timp ce Pro a Pro furnizează alimente direct şcolilor, spitalelor, restaurantelor cafenelelor şi firmelor de catering din Franţa. 

Pro a Pro are 1.700 de angajaţi şi anul trecut a generat vânzări de 670 milioane de euro la aproximativ 42.000 de clienţi, potrivit Agerpres. 

Metro Group este una dintre cele mai mari şi mai extinse companii de retail din lume, cu 2.000 de locaţii în 29 de ţări şi peste 220.000 de angajaţi. Divizia Metro Cash & Carry s-a lansat oficial în România în luna octombrie 1996, când a deschis primul magazin din Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe.