Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

IT & C

Cum pot obține magazinele online mai multe conversii de pe mobil: videoclipuri de produs, stimulente ce funcționează, check-out simplu (P)

Autor: | | 0 Comentarii | 176 Vizualizari

Sezonul reducerilor e în plină desfășurare și magazinele online se întrec în afișarea și promovarea de oferte atrăgătoare pentru clienți. Publicul target și mizele sunt mari și fiecare factor diferențiator, așa-numitul as din mânecă, poate aduce vânzări mai mari.

Diferit de orice altă platformă online şi nişat, comparativ cu magazinele online obişnuite, www.glami.ro, catalog de fashion, este singura e-platformă dedicată exclusiv segmentului fashion din România, prin intermediul căreia magazinele online specializate pot primi trafic, respectiv comenzi crescute.

Comunitatea iubitorilor de modă şi a clienţilor de calitate

Lansat pe 15 iunie 2017, Glami.ro a început cu 20 de magazine online şi aproximativ 150.000 de produse listate. La sfârşitul anului, aceste cifre se triplaseră - 60 de magazine online înregistrate şi mai mult de 380.000 de produse fashion listate.

Glami România a terminat anul 2017 cu multiple realizări: a depăşit veniturile estimate iniţial la 2 milioane EURO pentru parteneri în cursul lunii noiembrie, mai repede decât se previzionase, şi ţinteşte la generarea a de 10 ori mai mulţi clienţi şi cu 40% mai mult trafic pentru magazinele online locale în 2018.

Mai mult, Glami pune la bătaie comunitatea social media cu peste 200.000 de utilizatori ca fiind unul din atuurile pe care magazinele online interesate de listare ar trebui să le ia în considerare.

Conceptul de destinaţie “one-stop-shop în fashion” este foarte atrăgător pentru cumpărătorii online din România datorită combinaţiei unice de conţinut de tipul blogurilor de fashion cu o împărţire aparte a produselor pe categorii. Această împărţire a produselor este rezultatul potrivirii automate şi a instrumentelor unice brandului Glami, pe care acesta le-a adus în România pentru prima dată.

Spre deosebire de magazinele obişnuite de fashion, utilizatorul intră pe platforma Glami şi caută în timp real produse de la diverşi vânzători de care e interesat, vânzători care sunt afişaţi în ordinea preferinţelor cumpărătorului. După alegerea unui produs, cumpărătorul este redirecţionat direct către magazinul respectiv, unde se încheie tranzacţia.

Sfaturi pentru creşterea vânzărilor de pe dispozitivele mobile

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.