Potrivit BMW România, oferta include articole de îmbrăcăminte şi încălţăminte, genţi de voiaj, ceasuri, stilouri şi alte obiecte de scris, machete şi jucării, dar şi accesorii de personalizare şi tuning pentru automobile, scrie Agerpres.
La început magazinul este dedicat doar brand-ului MINI, iar din 15 decembrie magazinul va acoperi şi gama de produse BMW. Pe parcursul celor 30 de  zile sunt pregătite multe alte surprize, printre care şi o tombolă, cu marele premiu un week-end de test cu un model MINI.

Magazinul este organizat cu un concept modular pe o suprafaţă de 30 mp în zona centrală a Grand Cinema Digiplex din cadrul Băneasa Shopping City.

"Suntem prezenţi în una dintre cele mai mari zone de shopping din Bucureşti şi aşteptăm peste 50 de mii de vizitatori săptămânal. În plus, aceasta este luna cu cele mai bune vânzări din an. Pentru mărcile BMW şi MINI aducem o nouă colecţie de produse de lifestyle şi suntem prezenţi aici cu cele mai interesante dintre acestea", a declarat Andra Berindei, responsabil de marketing BMW Group România.

Modelele MINI şi BMW sunt disponibile pentru teste virtuale chiar în magazin, pe noul Forza Motorsport 4 pentru Microsoft Xbox 360, unul dintre cele mai de succes jocuri de gen ale momentului, disponibil în avanpremieră.

Noul magazin marchează şi  debutul a două biciclete care poartă sigla MINI şi BMW. MINI Folding Bike este o bicicletă pliabilă, special concepută pentru a putea fi transportată în portbagajul compact al unui MINI. MINI Folding Bike are greutate redusă, folosind un cadru din aluminiu, şi un design în stilul MINI care combină negrul cu accente de verde fosforescent.

La celălalt pol este sofisticata cursieră BMW M Carbon Racer, realizată pentru performanţă. BMW are o experienţă de mai bine de 60 de ani în realizarea de biciclete şi pentru fiecare dezvoltă un cadru personalizat. Pentru M Carbon Racer folosirea carbonului pentru cadru şi a unui set de viteze Shimano Ultegra a permis reducerea greutăţii la numai 7,4 kg.

Te-ar putea interesa și: