O linie construită în 1870 şi refăcută în 1977 urmează să fie reparată în prag de iarnă 2016-2017. Directorii CFR Infrastructură din cadrul Regionalei Timişoara, Ion Simu-Alexandru şi Ion Stoichescu (n.red. fost director general al CFR SA), au lansat o licitaţie de peste 22 milioane lei încălcând toate principiile legii achiziţiilor publice.
Pentru un echipament care poate pune în pericol viaţa călătorilor, conducerea CFR Infrastructură  cere utilizarea unui produs al unei companii, deşi pe piaţa românească există mai mulţi furnizori de produse de acelaşi tip. Mai exact, echipamentul care asigură prinderea şinei de traversă se cere a fi furnizat de la firma britanică Pandrol. Conform informaţiilor pe care le deţinem până la această oră, produsul firmei Pandrol nici măcar nu mai este autorizat să fie montat pe căile ferate din România.
Licitaţia privind reparaţia capitală a liniei CF 116 Filiaşi-Simeria, interval Puiu-Baru Mare a fost lansată în 20 octombrie de către CFR SA.
Caietul sarcini elaborat în decembrie 2015 şi aprobat de Autoritarea Feroviară Română  în 15 ianuarie 2016 prevede mai multe lucrări printre care „înlocuirea cadrului şine traverse tip 49 şi 60 cu şină tip 60 pe traverse din beton şi lemn folosind prinderi elastice tip Pandrol Fastclip şi K, ciuruirea şi completarea prismei de piatră spartă aferentă”, conform caietului de sarcini publicat pe site-ul e-licitatie.ro.
La pagina 5 a caietul de sarcini speciasliştii CFR SA au tăiat cu pixul cerinţa privind existenţa agrementului tehnic pentru respectivul produs.