Agentia de publicitate Leo Burnett este nominalizata la APG Creative Planning Awards, una dintre cele mai prestigioase competitii internationale de strategie. Nominalizarea a fost obtinuta de campania dezvoltata pentru brandul Wash&Go, client Procter&Gamble. 

Pentru aceasta nomilizare campania a concurat cu 124 de lucrari si a reusit sa ramana in grupul celor 23 de nominalizati. Toate lucrarile nominalizate vor fi sustinute live in vederea desemnarii castigatorilor.

“Sunt mandra si nerabdatoare sa prezint in fata impresionantului juriu londonez acest case study de strategie “made in Romania”“, a declarat Elena Ionita, Strategic Planner Leo Burnett&Target.  

Razvan Matasel, Deputy Managing Director and Head of Planning Leo Burnett, vede in aceasta nominalizare o recunoastere a performantei departamentului de strategie pe care il conduce. “Am crescut ca planner citind lucrarile castigatoare la aceasta competitie si dorindu-mi sa fac un training acolo. Iar acum primim recunoasterea celui mai prestigios forum al planning-ului din lume”, a spus Matasel.  

Aflat la cea de a treia editie, APG Creative Planning Awards este organizat de Account Planning Group UK si premiaza creativitatea in strategie, oferind  premii ca: “Best Creative Brief”; “Best Use of Research”; “Best Consumer Insight”; “Best Channel Strategy”.

Editia din acest an este prima care include si o sectiune dedicata campaniilor internationale care nu s-au desfasurat in Marea Britanie. Printe castigatorii din anii trecuti figureaza campanii de referinta pentru branduri precum Sony, Heinz, Nintendo, Kit Kat, Honda sau Lynx.

Sursa: Capital