„Rusia are un uriaş potenţial pentru noi şi avem o strategie care ne va duce pe primul loc pe această piaţă până în 2013”, spune Bai Yuli, directorul Lenovo pentru Rusia. Deja, producătorul chinez  a înregistrat o creştere de 200% în prima jumătate a acestui an, în timp ce vânzările totale de computere au crescut cu o medie de 25% în Rusia.
În ultimul trimestru Lenovo a avut o cotă de piaţă de 9,6%, fiind pe locul cinci în topul vânzătorilor, după Acer, ASUSTeK, HP şi Samsung. Deocamdată, spun analiştii pieţei, clienţii Lenovo sunt obişnuiţi mai degrabă cu produsele IBM din seria „Think Pad” şi abia de curând au început să aibă încredere şi în brandul Lenovo, după ce şi-au dat seama că Lenovo este în spatele IBM, companie aflată în portofoliul Lenovo.
La nivel global, Lenovo a devenit al treilea mare producător de PC-uri la nivel global, cu o cotă de piaţă de 12,2%. În luna august, producătorul chinez a raportat venituri de 5,9 mld. dolari pentru perioada aprilie-iunie şi un profit net de 123 mil. dolari, dublu faţă de acceaşi perioadă din 2010.