Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Miza pe export: Jolidon a arătat la Salonul de la Paris ce lenjerie se poartă anul acesta

Autor: | | 8 Comentarii | 3548 Vizualizari

Prezentările de lenjerie intimă s-au ținut lanț, între 21 şi 23 ianuarie, la Paris. Clujenii de la Jolidon şi-au expus şi ei creaţiile pe catwalk-ul Salonului Internațional de Lenjerie, alături de nume sonore precum Roberto Cavalli, Kenzo, Simone Perele, Chantelle, Aubade, Triumph la Andres Sarda sau Chantal Thomass. Rezultatul: noi clienți pe piețele externe.

Aproape 19.000 de vizitatori au asistat la lansarea colecţiilor Toamnă/Iarnă 2012 - 2013 a peste 550 de mărci de prestigiu din domeniul lenjeriei, grupul Jolidon fiind singurul reprezentant al României. Aceasta este a 15-a participare consecutivă a companiei clujene la Salonul Internaţional de Lenjerie (SIL) de la Paris.

Jolidon a avut un stand de 153 de metri pătraţi şi şi-a prezentat noile colecţii aferente marcilor din portofoliu (Jolidon Fashion, Clandestine, Prelude, Men, Lilly, Kelitha). Dar n-au fost neglijaţi nici bărbaţii - compania a lansat la SIL şi colecţia Men 2013.

“Organizatorii au poziţionat standul Jolidon în  zona de maximă referinţă, în inima salonului, lângă Chantal Thomass şi Passionatta, ceea ce e încă un element care ilustrează locul şi notorietatea de care se bucura brandul internaţional de sorginte clujeană”, spune încântată Olga Stanciu, director adjunct al Jolidon.

Prin prezenţa la evenimentele de profil de peste graniţe, Jolidon urmăreşte nu doar creşterea notorietăţii brandurilor, ci caută şi clienţi noi care să-i permită să mărească producţia din fabrici şi implicit exportul de lenjerie şi costume de baie.

De altfel, Gabriel Cîrlig, proprietarul producătorului de lenjerie intimă, estima într-o discuţie recentă cu Capital că Jolidon va creşte cu 10-15% în 2012, iar circa 55–60% din afacere – prognozată să depăşească 36 mil. euro – ar trebui să vină de pe pieţele externe.

Jolidon a avut în 2011 – când a intrat pe pieţe noi, ca Irlanda, Finlanda, Azerbaidjan, Kazahstan, Georgia sau Belgia -, o creştere a exportului de 40%. Compania exportă, în prezent, în peste 50 de ţări. Jolidon a realizat in 2011 o cifra de afaceri de circa 31,5 mil. euro. Procentual, puţin peste 50% din vânzările producătorului vin acum din afara graniţelor.

Jolidon are acum 87 de magazine, toate în ţară, de la o reţea de circa 150, în România şi în străinătate, în anii de boom; în mai puţin de doi ani clujenii au închis 47 de unităţi proprii în Italia, Franţa şi Ungaria, dar continuă să exporte pe aceste pieţe.

Gabriel Cîrlig a pornit afacerea cu costume de baie si lenjerie intima in 1993, pe cand avea 24 de ani şi tocmai absolvise Facultatea de Electrotehnica din Cluj. Acum, grupul Jolidon numără aproape 2.000 de angajaţi şi patru fabrici: Jolidon, Argos, LCS şi Tricotaje Ineu.

Pagina 1 din 1
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Cancan

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.