Aproape 19.000 de vizitatori au asistat la lansarea colecțiilor Toamnă/Iarnă 2012 – 2013 a peste 550 de mărci de prestigiu din domeniul lenjeriei, grupul Jolidon fiind singurul reprezentant al României. Aceasta este a 15-a participare consecutivă a companiei clujene la Salonul Internațional de Lenjerie (SIL) de la Paris.

Jolidon a avut un stand de 153 de metri pătraţi şi şi-a prezentat noile colecții aferente marcilor din portofoliu (Jolidon Fashion, Clandestine, Prelude, Men, Lilly, Kelitha). Dar n-au fost neglijați nici bărbații – compania a lansat la SIL şi colecția Men 2013.

“Organizatorii au poziționat standul Jolidon în  zona de maximă referință, în inima salonului, lângă Chantal Thomass şi Passionatta, ceea ce e încă un element care ilustrează locul şi notorietatea de care se bucura brandul internațional de sorginte clujeană”, spune încântată Olga Stanciu, director adjunct al Jolidon.

Prin prezența la evenimentele de profil de peste granițe, Jolidon urmăreşte nu doar creşterea notorietății brandurilor, ci caută şi clienți noi care să-i permită să mărească producția din fabrici şi implicit exportul de lenjerie şi costume de baie.

De altfel, Gabriel Cîrlig, proprietarul producătorului de lenjerie intimă, estima într-o discuție recentă cu Capital că Jolidon va crește cu 10-15% în 2012, iar circa 55–60% din afacere – prognozată să depășească 36 mil. euro – ar trebui să vină de pe piețele externe.

Jolidon a avut în 2011 – când a intrat pe piețe noi, ca Irlanda, Finlanda, Azerbaidjan, Kazahstan, Georgia sau Belgia -, o creștere a exportului de 40%. Compania exportă, în prezent, în peste 50 de ţări. Jolidon a realizat in 2011 o cifra de afaceri de circa 31,5 mil. euro. Procentual, puțin peste 50% din vânzările producătorului vin acum din afara granițelor.
Jolidon are acum 87 de magazine, toate în ţară, de la o reţea de circa 150, în România şi în străinătate, în anii de boom; în mai puţin de doi ani clujenii au închis 47 de unităţi proprii în Italia, Franţa şi Ungaria, dar continuă să exporte pe aceste pieţe.

Gabriel Cîrlig a pornit afacerea cu costume de baie si lenjerie intima in 1993, pe cand avea 24 de ani și tocmai absolvise Facultatea de Electrotehnica din Cluj. Acum, grupul Jolidon numără aproape 2.000 de angajaţi și patru fabrici: Jolidon, Argos, LCS și Tricotaje Ineu.