In varf…

1. Connex Play. Spoturi simple, cu umor, surprinzatoare si pe o adevarata idee de creatie – atat specifica beneficiului pe care serviciul Play il ofera, cat si generoasa in executii.
2. Sponsorizarea Xnet „.ro”.
Desi nu este o campanie clasica, este un demers de comunicare extrem de interesant, inovator la noi si cu siguranta eficient. Impactul pe care l-a avut si profesionalismul cu care a fost facuta emisiunea cred ca duc la „proprietatea” Xnetului asupra Internetului din Romania.
3. Gala Hagi. Pentru ca, atat evenimentul, cat si spoturile pe ideea „daca Hagi n-ar fi existat…” s-au ridicat la inaltimea unui asemenea moment.

In groapa…

1. Cosmo – Blondele. Pentru ca au reusit sa nu puncteze la nici un capitol urmarit: strategie, idee de creatie, umor si executie. Este singura campanie din ultimii ani, care cred ca dauneaza brand-ului pe care il promoveaza. Unul din acele rare si nedorite cazuri cand „produsul insusi arata mai bine decat campania de promovare”.
2. Antrefrig – „Marele turcoaz”. Pentru ca, in cautarea disperata de a fi altfel, a reusit sa nu comunice absolut nimic.
3. Dialog – „…pe luna”. Pentru ca descrie o situatie care, desi reuseste sa faca de ras intreaga relatie client-agentie, este complet nerelevanta pentru consumator. In plus, fata de „Blondele”, reuseste sa aduca deservicii nu numai brand-ului – prin stangaciul nume Ion Dialogescu – ci si agentiei – prin acel „e foarte simplu” din final.

* Nota redactiei: n-au fost admise campaniile produse de agentia la care lucreaza autorul clasamentului. Propunerile fiecarui interlocutor al acestei rubrici au fost, sunt si vor fi optiunile sale si nu ale agentiei la care lucreaza.