”Această creștere s-a înregistrat pe fondul crizei economice din ultimii ani, care i-a determinat pe pacienți să cântărească mai bine realizarea unei investiții în sănătatea lor. Un implant dentar inserat în mod greșit are nevoie ulterior de un tratament special și costisitor”, spune Oana Taban, director general Dent Estet. O creștere importantă a numărului de pacienți pe aria de implantologie a fost înregistrată mai ales în lunile de vară.
Referindu-se la segmentul corporate, Taban a spus că acesta este foarte important în planul de dezvoltare al Dent Estet,  numai anul acesta fiind încheiate parteneriate cu câteva dintre cele mai mari corporații de pe piața locală, Rompetrol fiind una dintre acestea.
”Ponderea abonamentelor individuale și corporate reprezintă 30% din cifra noastră de afaceri și preconizăm o creștere de 10% pentru anul 2012”, explică Oana Taban.  Totodată, anul viitor va însemna și continuarea dezvoltării rețelei în țară, după ce anul acesta au fost stabilite parteneriate în câteva orașe precum Iași și Constanța.
Străinii înseamnă 20% din numărul pacienților
Fiind lider pe piața locală a serviciilor medicale private, poziționat pe segmentul middle spre high, Dent Estet a atras, în ultimii ani, și un număr semnificativ de pacienți străini, în prezent aceștia acoperind 20% din total.
”De exemplu, avem aceleași tehnologii pe care le găsiți și într-o clinică de elită din Germania, Franța sau Statele Unite, numai că la noi prețurile sunt de două-trei  ori mai mici. Acesta este și motivul pentru care din ce în ce mai mulți străini aleg să vină în România la tratamente stomatologice”, mai spune Taban.
Piața privată de stomatologie din România nu a ajuns încă la maturitate. Jucătorii din domeniu spun că acest lucru se va produce în următorii ”mulți ani”, ritmul de creștere estimat fiind de circa 15% anual.