Principalul producator american de autovehicule va construi o zona de
testare in China,
incercand astfel sa grabeasca procesul de cercetare si dezvoltare din a doua
mare piata auto la nivel mondial, informeaza CNBC.

Shanghai General Motors, compania
infiintata de GM si Shanghai Automotive, va investi 213 milioane de dolari
pentru zona de testare care va ocupa o suprafata de 5,6 kilometri patrati.

Construirea acestei zone de testare va ajuta GM sa accelereze procesul de
dezvoltare si va reduce costurile companiei in China.

General Motors are drept concurenti pe piata chineza Toyota, Volkswagen, precum si alti
producatori cunoscuti. Productia de autovehicule a crescut in China cu aproximativ 26% in fiecare
an, din 2001.

Volkswagen, principalul producator auto din Europa, se asteapta sa vanda anul
acesta 900.000 de unitati in China,
cu 12,5% mai multe ca la inceputul anului. GM a vandut 876.747 de unitati anul
trecut, si se asteapta ca anul acesta sa vanda peste 1 milion de autovehicule.

Sursa: CNBC