Compania a anunțat că îşi va concentra afacerile şi îşi va consolida portofoliul în două noi sectoare: Consumer Choices şi Consumer Experiences. Acest lucru îi va permite să acopere toate costurile aferente procesului de cumpărare, de la folosirea media şi expunerea la publicitate, până la comportamentul de cumpărare al consumatorilor.
Sectorul care se ocupă de alegerile consumatorului se va concentra pe dimensiunea şi valoarea pieţei, media convergente şi canalele de vânzări. Actuala divizie Retail and Tehnology şi cea de Media (măsurare TV, radio şi print) vor fi parte a noului sector de Consumer Choices. Sectorul Consumer Experiences se va concentra pe atitudinile şi comportamentul consumatorului.
Astfel, compania intenţionează să depăşească în mod semnificativ sectorul cercetării de piaţă în următorii cinci ani, cu o creştere organică de 2% peste nivelul pieţei. Marja de profit, bazată pe venitul operaţional ajustat va reflecta această evoluţie, GfK anticipând să ajungă la un nivel de aproximativ 16% până la sfârşitul anului 2015.
La finele primelor cinci luni ale acestui an, nivelul comenzilor GFK  a acoperit deja peste 73% din vânzările anuale estimate, depăşind cifra din anul precedent cu aproximativ 71%.
În 2010, vânzările Grupului GfK s-au ridicat la 1,29 miliarde de euro.