Astfel, pentru următorii patru ani, GfK va derula studiul sindicalizat de audienţă pentru Asociaţia pentru Radio Audienţă. Cercetarea va fi realizată prin metodologia CATI (interviuri prin telefon), în trei valuri anual, prin care un total de 28.200 de consumatori vor fi chestionaţi cu privire la consumul lor de radio din ziua precedentă.
GfK va realiza 11.100 interviuri pe an pe un eşantion urban şi 3.000 în mediul rural. De asemenea, în România, GfK a devenit recent compania de cercetare care va furniza în următorii trei ani date despre consumul de presă scrisă (ziare şi reviste) prin realizarea SNA (Studiul Naţional de Audienţă).
În plus, GfK România a fost selectată organizaţia oficială pentru primul serviciu automatizat de monitorizare a investiţiilor în publicitatea radio. Pentru următorii doi ani cel puţin, GfK înregistrează fiecare spot care este difuzat pe posturile mari de radio din ţară. Atât studiul SNA, cât şi cel de monitorizare radio sunt realizate de GfK pentru BRAT (Biroul Român de Audit al Tirajelor).