Denumit Bertone Jet 2+2, conceptul are rolul de a celebra atât centenarul Aston Martin cât și cei 60 de ani de colaborare dintre marca britanică și atelierul italian de design. Demn urmaș al altui concept fenomenal, Jet 2, prezentat în 2004, Betone Jet 2+2 păstrează platforma tehnică şi chiar dimensiunile modelului de serie Rapide, iar propulsia este asigurată de un motor V12 de 5,9 litri care dezvoltă 550 CP.
Principala modificare față de varianta de serie este vizibilă în partea din spate a vehiculului care, în viziunea celor de la Bertone a luat forma unui „shooting-brake”. Pomposul termen – preluat de la vehiculele care în secolul XIX transportau la vânătoare grupurile de nobili – nu ascunde altceva decât un combi cu o alura mai sporticva. E drept ca în zilele noastre termenul este utilizat de mai mulți constructori care își doresc să „înnobileze” propriile modele însă, în afara părții din spate care devine o combinație între un break și un coupe și a unui interior exclusivist, aproape nimic nu diferă de variantele de bază.
În cazul conceptului Bertone Jet 2+2, habitaclul este mai spațios decât cel al unui Aston Martin Rapide grație noii forme a caroseriei, iar împingerea celor două scaune de pe rândul doi către spate a creat mai mult loc pentru picioare. În cazul în care posesorul dorește un spațiu mai amplu pentru bagaje, cele două scaune din spate se pliază și sunt acoperite prin glisare de un panou. Astfel, portbagajul se prelungește până în spatele scaunelor din față.