”Anul acesta a început pentru noi cu semne pozitive, în creştere cu aproximativ 45% pentru primul trimestru comparativ cu aceeaşi perioadă din 2012, însă trebuie să avem în vedere că vremea a fost mai caldă şi astfel proiectele au avut un start mai rapid. Piaţa locală este încă dificilă pentru partenerii noştri, aşa că am început să explorăm şi alte pieşe precum Libia sau Algeria, să ne extindem în Arabia Saudită, Irak sau Iran. Din exporturile pe care le facem către Germania, Bulgaria, Croaţia, Republica Moldova şi noile pieţe ne dorim să acumulăm aproximativ 10% la cifra de afaceri totală”, a declarat Aurel Vlaicu, directorul general al Gealan România.

Compania estimează o creştere a cifrei de afaceri pentru anul în curs de aproximativ 10% comparativ cu anul 2012, când a înregistrat 28,2 milioane de euro.

”În susţinerea acestor obiective credem că ne va ajuta strategia de business deschisă către alte pieţe, către tehnologii care să aducă produse în premieră pe piaţa locală, dar şi aparitia «noului» consumator din generaţia tânără, educat deja în spiritul calităţii, mult mai atras către performanţă, calitate şi design”, a adăugat Aurel Vlaicu.