Retailerul de electronice şi electrocasnice Flanco a anunţat astăzi că în ultimele luni vânzările prin credit au avut o uşoară creştere, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2009 şi consideră că vânzările prin credit vor fi unul dintre motoarele principale ale revenirii pieţei electroIT.

Cele mai cumpărate produse pe credit la Flanco sunt laptopurile, sistemele de calcul şi LCD TV-urile. Costurile creditelor au fost în scădere în ultimul an, acest trend estimându-se şi pentru perioada imediat următoare, potrivit reprezentanţilor Flanco.

Totodată, aceştia afirmă că transparenţa costurilor este din ce în ce mai mare, normele şi impunerile bancare venind în sprijinul clienţilor care aplică pentru astfel de produse. Referitor la perioada de plată a creditului, aceasta s-a situat în scădere în ultimul an, media actuală, conform Flanco, fiind în jurul a 36-42 de luni.

Începând de luni, Flanco a lansat oferta „15 rate fixe fără costuri ascunse,” principalul avantaj al acestui sistem de creditare fiind costul cel mai redus al creditului.

„Vânzările prin credit vor fi unul dintre motoarele principale ale revenirii pieţei electroIT, dorinţa şi apetitul clienţilor de a intra astăzi în posesia produselor dorite, pe fondul lipsei rezervelor de cash, determinând o creştere a aplicanţilor pentru produsele de creditare dezvoltate în magazinele retailerilor”, consideră reprezentanţii Flanco.

SURSA: Flanco