Compania IT a oprit proiectul Future Shop si a
vandut cele 6 unitati pe care le mai opera catre MCS Communications,  parte  a
unui grup mai mare de companii din care mai fac parte Hat Romania sau Boom TV,
informeaza un comunicat Flamingo International. Tranzactia s-a derulat in pe
parcursul celui de-al treilea trimestru al anului 2007 si este preconizata a se
finaliza in aceasta luna.  

In momentul tranzactiei, lantul Future Shop
cuprindea 6 unitati cu suprafete de 40 metri patrati, amplasate in centre
comerciale din Bucuresti, Craiova, Oradea, Timisoara si Iasi. Majoritatea
celorlalte magazine (pana la totalul de 18) au fost inchise  pe parcursul anului 2006, ca parte a
procesului de restructurare a activitatii de retail.

Future Shop a fost lansat de catre Flamingo
International in anul 2005, din dorinta de a avea un canal alternativ de
comercializare a produselor din gama IT&C pe piata de retail romaneasca, alaturi
de magazinele Flamingo Computers.

Dezvoltarea conceptului Future Shop a incetat
sa mai fie o prioritate pentru Flamingo in momentul achizitiei retailer-ului
Flanco, operatiune finalizata in anul 2006. Flamingo a inceput sa se
concentreze pe extinderea magazinelor de suprafata mare, operate sub denumirea
Flanco World si a consolidarii retelelor traditionale Flamingo Computers si Flanco.

In urma tranzactiei, Flamingo International va
cesiona contractele de chirie pentru magazinele Future Shop catre MCS
Communications si va transfera in totalitate catre noul proprietar stocul
comercial si mijloacele fixe detinute in cele 6 unitati. Brand-ul Future Shop
va ramane in portofoliul Flamingo International, putand fi reactivat in viitor
daca va aparea o oportunitate de dezvoltare in acest sens.

Sursa: Capital