Noul spațiu reprezintă al doilea magazin de brand deschis în acest an, după inaugurarea magazinului din Craiova, în luna martie.

Gerovital este cel mai cunoscut  brand  al companiei, atât la nivel naţional, cât şi internaţional. În anul 2016, a fost desemnat lider de piață pe segmentul produselor de îngrijire a tenului (cu o cotă de piață valorică de 23,3%) și pe cel al tratamentelor cosmetice pentru păr (cu o cotă de piață valorică de 25,9%).

De asemenea, produsele Aslavital sunt recunoscute pentru compoziţia lor naturală și au formulări unice pe piața din România. Acestea sunt destinate îngrijirii tenului şi au la bază argilă pură, 100% românească, provenită din Munții Pădurea Craiului.

Anul trecut, liniile de produse Gerovital şi Aslavital au înregistrat cele mai multe solicitări în magazinul online al companiei.

În momentul de faţă, Farmec deţine 5 magazine Gerovital în centre comerciale importante din ţară: 2 magazine la Bucureşti şi câte unul la Constanța, Craiova şi Cluj-Napoca. De asemenea, pe întreg teritoriul ţării sunt deschise 8 magazine de brand Farmec (Cluj-Napoca, Arad, Sibiu, Târgu- Mureș, Timișoara și Brașov).