La preţul de 36 dolari de la mijlocul intervalului, Facebook ar putea strânge de la investitori 12,1 miliarde dolari, prin vânzarea a 337,4 milioane acţiuni.
Compania înfiinţată într-un dormitor de la Harvard de către Mark Zuckerberg ţintea iniţial un interval de preţ cuprins între 28 dolari şi 35 dolari pe acţiune.
Wall Street se aştepta ca Facebook să crească intervalul de preţ, cu investitorii dornici de a prinde cel mai mare IPO din Silicon Valley, care eclipsează debutul lui Google din 2004.
Compania intenţionează să închidă marţi registrele pentru IPO , cu două zile înainte de termenul limită programat, ceea ce reprezintă un semnal că vânzarea iniţială a acţiunilor a stârnit o cerere puternică.
Facebook avea programat să anunţe joi preţul final pentru acţiunile sale din cadrul IPO , apoi să intre la tranzacţionare vineri.
IPO-ul deja s-a suprasubscris cu mult peste pachetul scos la vânzare, ceea ce a determinat compania să închidă registrele mai devreme decât anticipa, a declarat o sursă pentru Reuters.
Majojarea intervalului de preţ reprezintă o creştere cu 21% a limitei inferioare (de la 28 la 34 dolari n.r.). O creştere cu mai mult de 20% înseamnă în mod obişnuit că acea companie va trebui să completeze un amendament către arbitrul pieşei de capital – SEC (Security Exchange Commission).
Succesul IPO-ului vine pe fondul îngrijorărilor unor investitori referitoare la faptul că Facebook încă nu a găsit o soluţie de a face bani din creşterea numărului celor care accesează reţeaua de socializare prin intermediul smartphone-urilor.